: Celica Seats


chadmjensen
08-19-2009, 09:28 PM
hey guy picked up some celica seats today for cheap. was wondering if anyone local has done this swap before like...

http://www.norcalttora.com/~chris/mods/Celica%20seat%20install/


and if anyone would be interested in giving me a hand. i dont have a welder. i have the seats and my stock bench seat out of my reg cab tacoma. i also have money for anyone willing to lend a couple hours and help. thx in advance guys!!

85 flopped
08-19-2009, 10:02 PM
http://www.tacomaterritory.com/forum/showthread.php?t=139019

:D

chadmjensen
08-20-2009, 12:12 AM
haha ya that works now i just need to learn how to weld a lot better! i can spot weld but who cant.... i know those are nice welders though and a 110v would be perfect but i still have to buy a locker for my rear. if it was cheaper i would pick it up in a second.

85 flopped
08-20-2009, 12:21 AM
Talk to me......How much cheaper??? Great welder to learn with. The auto function takes care of pretty much any guess work.

haha ya that works now i just need to learn how to weld a lot better! i can spot weld but who cant.... i know those are nice welders though and a 110v would be perfect but i still have to buy a locker for my rear. if it was cheaper i would pick it up in a second.

chadmjensen
08-20-2009, 12:29 AM
well a got a few hundred dollars left in my budget im really wanting to get a lockrite then ill be done for a while. but ive been wanting to get a welder so i can bob my bed and some other things it would come in handy for. just bought a body lift too to clear my 33s a little better. you know anyone who has a lockrite locker they would sell? i have cash but i really want a locker i hate 3 wheel drive! what kinda deal you wanna make?

Joe Dirt
08-20-2009, 08:25 AM
That welder gets you a locker 10x better than the lockrite :D

chadmjensen
08-21-2009, 12:46 AM
haha oh ya... what weld my spider gears in the rear?! its my dd that wouldnt be to smart. well i am still interested in the welder but i got my seats fabbed in tonight i will get some pics up of everything tomorrow after i get off. celica seats are amazing.. especially the gt ones!

chadmjensen
08-22-2009, 06:21 PM
ok here is what has been dont to the new taco since i got it.

here is how it started..
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1112.jpg
got some 33 12.5 15 bfg at kos with some gay wheels those had to go and a 3" spacer up front....
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1179.jpg
got some black 15x10 steelies and got em mounted up...
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1195.jpg
got some celica seats... got em welded in and fabbed up and the carpet cleaned and put back in...
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1200.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1199.jpg

chadmjensen
08-22-2009, 06:22 PM
1" body lift and trimmed the back fender. next gonna bob the bed about 12"...
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1197.jpg
http://i414.photobucket.com/albums/pp228/chadmjensen/DSCN1196.jpg

chadmjensen
08-22-2009, 06:25 PM
The seats are 100 times more comfortable than the stock bench seat. best mod so far. just need a 1" add a leaf or lift for the rear and im good to go.